Kalsium Shaklee Ostematrix Melegakan Sakit

Kalsium Shaklee Ostematrix Melegakan Sakit




Ostematrix Shaklee adalah Kalsium Terbaik di Malaysia.


Antara faedah yang boleh didapati daripada pengambilan Ostematrix Shaklee adalah :

1) Membina tulang dan gigi yang kuat.
2) Membantu mengekalkan tekanan darah normal.
3) Membantu dalam pengecutan otot dan pelancaran saraf.
4) Membantu mengurangkan simptom-simptom senggugut (PMS) seperti perut kembung (Bloating), kekejangan (Cramps), retensi air(water retention), mudah meradang (irritability) dan kemurungan
(moodiness).
5) Membantu proses penyimpanan dan pelepasan  sesetengah hormon.
6) Membantu perkembangan tubuh badan dengan normal.
7) Merendahkan kandungan fosfat bagi mereka yang mengidap penyakit buah pinggan kronik



Ostematrix Shaklee Membekalkan :

1) 1000mg (100% Pengambilan Harian) unsur Kalsium  daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semulajadi.
2) 400mg (100% Pengambilan Harian) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya.
3) 400IU (100% Pengambilan Harian ) Vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium.


Perkongsian Pengalaman Penggunaan Ostematrix Shaklee?

Pada tahun 2006, suami saya telah mengalami bengkak di pergelangan tangan. Kemungkinan besar kenapa pergelangan dia bengkak adalah disebabkan masalah tulang. Ianya bukan setakat bengkak sahaja, malah kebanyakkan masa lebih kepada menyakitkan. Banyak kerja tidak boleh dilakukan disebabkan masalah pergelangan tangan ini.

Doktor pakar yang merawat dia pada masa itu mencadangkan untuk membuat pembedahan pada tangannya untuk menghilangkan bengkak pada tangan.

Tetapi suami saya memilih untuk tidak meneruskan cadangan doktor tersebut tetapi mencuba cara tradisional iaitu dengan mengurut.

Selepas 3 tahun, masalah tangannya yang bengkak masih sama dan tiada tanda untuk surut atau pulih.

Dalam masa yang sama dia membeli produk-produk Kalsium yang ada di pasaran. Hasilnya, sama sahaja seperti tidak mengambil apa-apa suplemen.

Pada 2010, officemate dia (yang juga salah seorang pengedar Shaklee) telah memperkenalkan produk-produk Shaklee padanya. Memandangkan Shaklee adalah sebuah company MLM, dia tidaklah berminat sangat.

Bukan apa, kat luar tu berlambak company-company MLM yang konon menawarkan produk-produk yang mampu memberikan kesan yang ajaib.

Bagaimanapun, disebabkan kesungguhan beliau, dia pun mencubalah sebotol Produk  Ostematrix Shaklee.

Hari Pertama pengambilan, sama lah macam produk-produk kalsium yang saya cuba sebelum ni.

Hari Kedua, pun lebih kurang jer.

Tapi pada Hari Ketiga, baru dia perasan yang bengkak pada tangan dah takde. Sakit tangan pun dah hilang!

Bukan itu saja, sakit pada bahagian belakang dia pun dah takde. Jadi, semenjak 2010 dia tidak berhenti mengambil Ostematrix Shaklee dan tidak lagi memilih produk selain daripada Shaklee. (Hanya Shaklee di hatinya! chewah!)

Kalau nak katakan mahal, suami saya pernah comparekan harga Shaklee dengan produk-produk lain (yang pernah dicuba), harga Shaklee lebih kurang, malah lebih jauh murah daripada kebanyakkan produk. Yang paling penting, value yang diberikan Shaklee adalah terbaik. Dia mengata pada saya, dia tidak pernah menyesal malah berterima kasih kepada kawan officematenya yang berterusan menggalakkan dia untuk mencuba vitamin unik ini.

credit to : http://shainahealthshop.blogspot.com/ (my sifu)


* DISCLAIMER This statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Jika berminat untuk mendapatkannya, boleh hubungi kami untuk konsultasi & harga istimewa: :

Vitamin Harian
SID : 1080263 
 PM: https://www.facebook.com/vitaminharian4u 
 Blog: www.vitaminharian.com
 Email: admin@vitaminharian.com 
 Call/SMS/WhatsApp: 012-5315957 / 017-2678902
 COD Area: Ipoh & Batu Gajah